http://www.stringmusicacademy.ir/

اخبار

کنسرت ارکستر مجلسی رسا


ارکستر مجلسی رسا،
  بخش رقابتی جشنواره موسقی فجر 1396 استان البرز
  مکان : کرج میدان آزادگان - بلوار مطهری- نبش شاهد 3- سالن سیروس صابری - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز
  1396/11/8 زمان برگزاری
فعالیت حرفه ای خود را در سال 1389 به شکل کوارتت زهی با نوازندگی شاهرخ صدیقیانی(ویلن اول)، علیرضا طاهبازاده (ویلن دوم)، الهام عادلی زاده(آلتو) و مظفر نبیلی(ویلنسل و سرپرست) آغاز کرد و آثاری از دوران باروک، کلاسیک و رمانتیک را اجرا نمود. در پاییز  سال 1390 ارکستر رسا با تعداد 15 نفر و رهبری فهیم ممتازی به صورت ارکستر زهی مجلسی فعالیت خود را پیش گرفت و برنامه های موفقی در تالار رودکی تهران، کلیسای آلمانی های مقیم ایران و دیگر سالن های معتبر ایران اجرا نمود. در سال 1392 به رهبری رامیار بهزادی در بیست و نهمین دوره جشنواره بین المللی موسیقی فجر شرکت نمود و عنوان دوم بخش رقابتی را بدست آورد همچنین در سال 1393 ارکستر رسا تمرینات خود را زیر نظر دکتر منوچهر صهبایی ادامه داد و در سی امین دوره مسابقات جشنواره موسیقی فجر عنوان گروه برگزیده را کسب نمود.  

ارکستر مجلسی رسا در سالهای اخیر با همکاری نوازندگان و سولیست های اروپایی به فعالیت پرداخته و آثار ارزشمندی در ایران و خارج از ایران به اجرا گذاشته است.

 در حال حاضر ارکستر رسا با حمایت مظفر نبیلی )گالری پیانو درسا) و آموزشگاه موسیقی سازینه  و همکاری میثم ترکیان  (کنسرت مایستر) به تمرینات خود ادامه می دهد .

آموزشگاه موسیقی سازینه با اعضای ارکستر مجلسی رسا شروع به فعالیت نمود و همچنان ارکستر متشکل از جمعی از مدرسان این آموزشگاه می باشد .

ورود به سیستم

نام کاربری :
کلمه عبور :

اطلاعات تماس

آدرس آموزشگاه موسیقی سازینه کرج، اراضی انصاری، حدفاصل میدان امام خمینی و میدان والفجر، ساختمان سپهر، طبقه 2، واحد 4
تلفن آموزشگاه موسیقی سازینه 026 - 32 73 72 72 - 74

مقاله ها

پیوند ها

بازدید ها : 285,416
نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی | موزیک آکادمی