http://www.stringmusicacademy.ir/

اخبار

کارگاه خود آگاهی از بدن و هوشیاری نسبت به صدا

بررسی و مطالعۀ آناتومی و اندام های درگیر در نوازندگی ساز های زهی و شناخت ویژگی های صدا و شیوۀ صحیح تولید آن

سخنران: لویجی پرِتُلانی - مدیر عامل مؤسسۀ رومانیا موزیکا (Romagna Musica)، مدیر جشنوارۀ اِنترُتِرّه (Entroterre Festival) و نوازندۀ ویولونسل

لویجی پرِتُلانی

دیپلم دبیرستان با گرایش علوم را در سال 1989 دریافت نمود و متعاقباً در سال 1991 از کنسرواتوار L. Cherubini در فلورانس در رشتۀ نوازندگی ویولنسل فارغ التحصیل گردید. وی در سال 2001 موفق به اخذ مدرک مَستر در رشتۀ آموزش نوازندگی از کنسرواتوار پارما نیز شد. او همچنین در همین سال از یک شرکت غیر انتفاعی مدرک مستر دیگری در حسابداری، فاندرِیزینگ، people raising, بودجه بندی و مدیریت کنترل دریافت نمود.
لویجی پس از فعالیت حرفه ای به عنوان نوازندۀ ویولنسل در بیش از پانصد کنسرت همراه با ارکسترها و گروه های موسیقی مجلسی ایتالیا، در سال 1996 ارکستر برونو مادِرنا (Bruno Maderna Orchestra) را تأسیس کرد و به مدت 18 سال به مدیریت آن پرداخت. وی در سال 2000 از نوازندگی حرفه ای کناره گرفت و به جای آن مدیریت و برگزاری فعالیتهای موسیقی را حرفۀ خود قرار داد. او از سال 1998 تا به حال مدیر مؤسسۀ Romagna Musica برگزار کنندۀ برنامه های موسیقی و هنرهای اجرایی است و مدیریت اداری، تولید و نظارت اجرایی بر بیش از دویست و پنجاه کنسرت در سال در سراسر دنیا را به عهده دارد. وی همچنین رئیس بسیاری از گروه های موسیقی ایتالیا است که از بین آن ها می توان به نمونه های زیر اشاره کرد: Concerto Italiano, La risonanza, Cappella Neapoletana, Concerto de Cavalieri, ...
لویجی مدیر مدرسۀ موسیقی Dante Alighieri در شهر بِرتینُرو با بیش از صد و پنجاه دانشجو نیز هست و مدیریت جشنوارۀ موسیقی اِنترُتِرّه (Entroterre Festival) و مَستر کلاسهای تابستانۀ همین شهر را نیز به عهده دارد. جشنوارۀ اَنترُتِرّه با بیش از پنجاه کنسرت در پانزده شهر کوچک ایتالیا تقویت کنندۀ صنعت گردشگری و معرف ارزشها و زیبایی های شهرهای میزبان می باشد.
توضیح کارگاه:
جلسۀ اول:
بدن، سیستم عصبی، هوشیاری، احساسات و عواطف، ادراک، اندامها و ماهیچه های درگیر در نوازندگی.

جلسۀ دوم:
فیزیک بُرداری به کار رفته در ساز و فیزیک صوت، عملکرد دست چپ در هنگام نوازندگی و رابطۀ آن با ساز، ماهیچه های دست و انگشتان، دست راست و ادارۀ آرشه و ارتعاش سیم، عناصر داینامیک عاطفی، نقشۀ اجرایی عواطف در هر قطعۀ موسیقی.






ورود به سیستم

نام کاربری :
کلمه عبور :

اطلاعات تماس

آدرس آموزشگاه موسیقی سازینه کرج، اراضی انصاری، حدفاصل میدان امام خمینی و میدان والفجر، ساختمان سپهر، طبقه 2، واحد 4
تلفن آموزشگاه موسیقی سازینه 026 - 32 73 72 72 - 74

مقاله ها

پیوند ها

بازدید ها : 284,409
نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی | موزیک آکادمی