http://www.stringmusicacademy.ir/

اخبار

هفته همکاری آموزشگاه سازینه و کنسرواتوار برونو مادرنا ایتالیا

مستر کلاس : ویولن، ویولا، ویولنسل و آنسامبل

استادان کنسرواتوار چزنا: اِلئونورا پولِتّی (ویولن)، پائولو کیاواچّی (ویولن، ویولا و آنسامبل)، وینچِنزو تارونی (ویولنسل)

محل برگزاری: کرج.آموزشگاه سازینه /  تهران. آموزشگاه سازک

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 4 و 02632737272  تماس حاصل فرمایید.

آموزشگاه موسیقی سازینه با همکاری و تحت نظارت کنسرواتوار برونو مادرنا شهر چزنا (Conservatorio Bruno Maderna di Cesena) در کشور ایتالیا، از سال تحصیلی 97-98 اقدام به برگزاری دوره های مقدماتی (Corsi propedeutici) و بر اساس توافقنامۀ منعقد شده بین هر دو مؤسسه نموده است. این دوره ها بر طبق مصوبات وزارت آموزش، دانشگاه ها و تحقیقات ایتالیا (MIUR) به منظور آماده سازی داوطلبان ورود به تحصیلات عالیۀ آکادمیک موسیقی (Corsi accademici) طراحی شده اند و در کنسرواتوارهای این کشور ارائه می گردند. شرکت کنندگان پس از اتمام  دوره و گذراندن امتحانات مربوطه، از طرف کنسرواتوار چزنا مدرک پایان دوره در رشتۀ خود را دریافت خواهند نمود که این مدرک به عنوان امتیازی ویژه در ورود به دورۀ کارشناسی در همین کنسرواتوار محسوب خواهد گردید.

دوره های مقدماتی در آموزشگاه سازینه با استفاده از استادان مجرب ایرانی و استادان کنسرواتوار هم به صورت حضوری و هم آنلاین ارائه می شود. همچنین محتوای دروس و برنامۀ آموزشی هر رشته برطبق برنامه کنسرواتوار در این دوره ها اجرا می گردد.

همچنین بر طبق توافقنامۀ مذکور، آموزشگاه سازینه و کنسرواتوار چزنا در تشکیل مستر کلاس، کنسرت و سایر فعالیتهای موسیقایی به منظور تبادلات فرهنگی در هر دو کشور ایران و ایتالیا اقدام می نمایند.

اولین دورۀ نظارت بر اجرای دوره های مقدماتی، مستر کلاس و کنسرت پس از انعقاد توافقنامه، از 16 تا 21 اسفند 97 در (کرج و تهران) برگزار می گردد.

ورود به سیستم

نام کاربری :
کلمه عبور :

اطلاعات تماس

آدرس آموزشگاه موسیقی سازینه کرج، اراضی انصاری، حدفاصل میدان امام خمینی و میدان والفجر، ساختمان سپهر، طبقه 2، واحد 4
تلفن آموزشگاه موسیقی سازینه 026 - 32 73 72 72 - 74

مقاله ها

پیوند ها

بازدید ها : 284,343
نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی | موزیک آکادمی