http://www.stringmusicacademy.ir/

اخبار

فراخوان شرکت در آزمون دوره های مقدماتی (Corsi propedeutici)

آموزشگاه سازینه با همکاری و تحت نظارت کنسرواتوار برونو مادرنا شهر چزنا (Conservatorio Bruno Maderna di Cesena) در کشور ایتالیا، اقدام به برگزاری دوره های مقدماتی (Corsi propedeutici) در رشته های ویلن و ویلنسل می نماید. این دوره ها بر طبق مصوبات وزارت آموزش، دانشگاه ها و تحقیقات ایتالیا (MIUR) به منظور آماده سازی داوطلبان ورود به تحصیلات عالیۀ آکادمیک موسیقی (Corsi accademici) طراحی شده اند و در کنسرواتوارهای این کشور ارائه می گردند. طول مدت دوره های مقدماتی در رشته های ویلن و ویلنسل سه سال می باشد. شرکت کنندگان پس از اتمام  دوره و گذراندن امتحانات مربوطه، از طرف کنسرواتوار چزنا مدرک پایان دوره در رشتۀ خود را دریافت خواهند نمود که این مدرک به عنوان امتیازی ویژه در ورود به دورۀ کارشناسی در همین کنسرواتوار محسوب خواهد گردید. لازم به ذکر است موفقیت در آزمون پایان دورۀ مقدماتی به منزلۀ ورود به دورۀ کارشناسی نیست و این امر منوط به انجام آزمون ورودی مخصوص خواهد بود.

دوره های مقدماتی در رشته های مذکور در آموزشگاه سازینه با استفاده از استادان مجرب ایرانی و استادان کنسرواتوار هم به صورت حضوری و هم آنلاین ارائه می شود. همچنین محتوای دروس و برنامۀ آموزشی هر رشته برطبق برنامه کنسرواتوار در این دوره ها اجرا می گردد. اطلاعات بیشتر متعاقباً  در وبسایت آموزشگاه سازینه /www.sazinemusic.com/fa   و در وبسایت کنسرواتوار چزنا  www.conservatoriomaderna-cesena.it/conservatorio/storia/   منتشر خواهد شد.

ثبت نام و شرکت در دوره های مقدماتی مستلزم پذیرش در آزمون ورودی مربوط به این دوره ها می باشد. داوطلبان ورودی سال تحصیلی 97-98 می بایست تا تاریخ 1397/08/30 با پر کردن فرم مخصوص، درخواست خود جهت شرکت در آزمون ورودی رشتۀ مورد نظر خود را از طریق ایمیل به آدرس پست الکترونیکی  sazinemusic@gmail.comو یا مستقیماً به منشی آموزشگاه به نشانی کرج، بلوار سرداران شرقی، روبروی خیابان فرهنگیان، ساختمان سپهر، واحد 4  ارائه دهند. همچنین می بایست رسید پرداخت هزینۀ ثبت نام در آزمون به مبلغ100،000 تومان، نزد بانک ملت به شمارۀ حساب 8498253316   یا به شماره کارت 8709 7716 3375 6104 به نام شهلا شاهسون را ضمیمۀ درخواست خود نمایند.

فرم ثبت نام در آزمون ورودی دوره های مقدماتی را می توان ازاینجا دریافت نمود: /www.sazinemusic.com/fa/node/271  .  هر گونه اقدام جهت ثبت نام در آزمون ورودی پس از تاریخ مذکور پذیرفته نمی باشد.

زمان آزمون سال تحصیلی 97-98 از 12 تا 15 آذر ماه خواهد بود. در هیأت ژوری آزمون امسال علاوه بر برخی استادان و نمایندۀ شورای آموزشی سازینه، رئیس کنسرواتوار چزنا Paolo Chiavacci  نیز حضور خواهد داشت. تاریخ دقیق و زمان برگزاری امتحانات ورودی تا   5  آذر به داوطلبانی که در آزمون ثبت نام کرده اند اعلام خواهد شد.

جهت آگاهی از محتوای آزمون ویولن و ویولنسل به این صفحه /www.sazinemusic.com/fa/node/199  مراجعه نمایید.

نتایج آزمون تا تاریخ 20 آذر در وبسایت سازینه منتشر خواهد گردید.

سه نکتۀ مهم:

1- با توجه به محدود بودن  ظرفیت، داوطلبانی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند در دوره ها پذیرفته می گردند. سایر داوطلبین، در صورت دارا بودن امتیاز کافی به عنوان واجدین شرایط، در لیست رزرو قرار خواهند گرفت؛

2- علاوه بر توانایی موسیقایی (نوازندگی، تئوری و سلفژ)، عامل سن نیز در امتیاز داوطلبان تأثیر گذار است، به این معنا که سن کمتر امتیاز بالاتری را به همراه خواهد داشت؛

3- هیأت ژوری با توجه به سطح توانایی داوطلبان، تعیین خواهد نمود که هر داوطلب در کدام یک از سه سال دورۀ مقدماتی می تواند ثبت نام نماید.

در صورت نیاز به مشاوره و یا کسب اطلاعات بیشتر به نشانی پست الکترونیکی sazinemusic@gmail.com  ایمیل بفرستید و یا در روزهای یکشنبه در ساعات 10 الی 18 با شمارۀ تلفن 32737272 026 تماس حاصل فرمایید.

 

ورود به سیستم

نام کاربری :
کلمه عبور :

اطلاعات تماس

آدرس آموزشگاه موسیقی سازینه کرج، اراضی انصاری، حدفاصل میدان امام خمینی و میدان والفجر، ساختمان سپهر، طبقه 2، واحد 4
تلفن آموزشگاه موسیقی سازینه 026 - 32 73 72 72 - 74

مقاله ها

پیوند ها

بازدید ها : 280,797
نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی | موزیک آکادمی