http://www.stringmusicacademy.ir/

اخبار

مسترکلاس ویلنسل

Giovanni Ricciardi
جووانی ریچاردی (زاده جنووا) نوازنده ایتالیای تبار ویلنسل است. او از کودکی مشغول فراگیری ساز شد و فارغ التحصیل کنسرواتوار نیکولو پاگانینی( در شهر تولد خود) با مایسترو نویوزایاردی می باشد. دوره های متعدد از تفسیر موسیقی را در آکادمی بین المللی موسیقی پادوا، دانشکده موسیقی پورتو گروآرد و هچنین در آلمان با مایکل فلاکتسمن (که بعدها با او دستیار شد) گذرانده است.
او برنده رقابت های بیشمار بین المللی از جمله جایزه بین المللی بلوط طلایی و رقابت بین المللی استرزا می باشد. در داخل و خارج از ایتالیا با ارکسترهای مختلف مانند ارکستر مجلسی فلورانس، ارکستر فیلارمونیک گران کاناری، ارکستر سمفونیک بولیوی و همچنین ارکسترهای مختلف برزیل فعالیت دارد
علاوه بر لوح های فشرده صوتی و تصویری مختلف، او با آندریا ایندو(پیانیست) و فلیکس آیو(ویولنیست) تریو مشهور اپوس شماره 87 برامس را ضبط کرده است. به دعوت از مرکز دانته الیگیری (هدفمند در ترویج فرهنگ ایتالیا در جهان) در آمریکای جنوبی کنسرت ها و مسترکلاسهای بسیاری برگزار می کند. در فستیوال های بسیاری در مادرید، برلین، روسیه، برزیل، پاریس، هلند و ... شرکت داشته و با اسامی بزرگی از نوازندگان که از میان آنها می توان به اتزیو بوسو، جووانی سولیما، مایکل فلاکسمن، ساندرو لافرانکینی اشاره کرد دوئت داشته است. او بنیان گزارگروه چلوکنسرت که رهبری آن را بر عهده دارد می باشد و با این گروه برنامه های بسیاری از جمله 101 ویولنسل برای جنووا را برگزارکرده است که با 8 کنسرت وجمعیت هشت هزار نفری تحسین مخاطبان و منتقدان را در پی داشته و روزنامه ریو بلیکا آن را هیجان انگیز و خارق العاده توصیف می کند. او بخشی از فعالیت های خود را به طرح موسیقی در جهت همکاری های بشردوستانه با سازمان ملل متحد یونیسف ، سازمان عفو بین الملل و ... اختصاص داده است. او همچنبن در زمینه تئاتر هم فعال بوده و اخیرا برنامه ریزی اجرای زنده موسیقی صحنه هملت شکسپیر با کارگردانی دانیو مانفردینی را بر عهده داشت است. او هم اکنون به تدریس در دوره های تخصصی ارشد مشغول می باشد.


ورود به سیستم

نام کاربری :
کلمه عبور :

اطلاعات تماس

آدرس آموزشگاه موسیقی سازینه کرج، اراضی انصاری، حدفاصل میدان امام خمینی و میدان والفجر، ساختمان سپهر، طبقه 2، واحد 4
تلفن آموزشگاه موسیقی سازینه 026 - 32 73 72 72 - 74

مقاله ها

پیوند ها

بازدید ها : 280,701
نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی | موزیک آکادمی