http://www.stringmusicacademy.ir/

اخبار

فستیوال موسیقی بهاره

همکاری مشترک موسسه تخصصی سازهای زهی(سازینه) و آموزشگاه تخصصی پیانو جهت ارتقاء سطح کیفی آموزش، با برگزاری مسترکلاس سازهای ویلن، ویولا ، ویلنسل و پیانو در فستیوال بهاره ۱۳۹۷ با حضور مدرسین برجسته کنسرواتوار پاگانینی و کنسرواتوار امولا(ایتالیا)؛ مایسترو جووانی ریچاردی “ Giovanni Ricciardi”، ماسیمو کوکو “Massimo Coco” و اولاف جان لنری “Olaf John Laneri” .
برنامه های تخصصی آموزشی موسسه موسیقی سازینه توسط مدرسین کنسرواتورهای معتبر ایتالیا، از سه سال پیش با مستر کلاس ویلنسل و کنسرت مایسترو جووانی ریچاردی آغاز گردید و موسسه سازینه در سال 96 تدارکات سفر آموزشی گروهی از هنرجویان و مدرسینش را برای شرکت در مسترکلاس سازهای زهی به ایتالیا فراهم آورد .
همچنین رایزنی های اولیه همکاری مشترک برای برگزاری مسترکلاس سازهای ویلن، ویولا ، ویلنسل و پیانو با مشارکت آموزشگاه تخصصی پیانو منجر به شکل گیری فستیوال بهاره سال 97 با حضور مدرسین کنسرواتوار پاگانینی جنوا و کنسرواتوار امولا؛ مایسترو جووانی ریچاردی Giovanni Ricciardi” “، اولاف جان لنری “Olaf John Laneri” و ماسیمو کوکو “Massimo Coco” گردید.

اهداف فستیوال:

- ارزیابی روند آموزشی و برنامه ریزی هرچه بهتر جریان آموزش، جهت پیشرفت هنرجویان با توجه به معیارها و استانداردهای جهانی.

- با توجه به اینکه تعداد بیشماری از هنرجویان شرایط حضور در مسترکلاس های خارج از ایران را ندارند، امکان بهروری از این دوره ها برای تمامی هنرجویان با حمایت آموزشگاه تخصصی پیانو و موسسه تخصصی سازهای زهی(سازینه) میسر گردیده است.

- حضور هنرجویان در کنسرت تریو(ویلن،ویلنسل و پیانو) و رسیتال پیانو توسط نوازندگان حرفه ای، به افزایش درک و شناخت شیوه صحیح اجرای موسیقی می انجامد.

 

با تشکر از همراهی شما


ورود به سیستم

نام کاربری :
کلمه عبور :

اطلاعات تماس

آدرس آموزشگاه موسیقی سازینه کرج، اراضی انصاری، حدفاصل میدان امام خمینی و میدان والفجر، ساختمان سپهر، طبقه 2، واحد 4
تلفن آموزشگاه موسیقی سازینه 026 - 32 73 72 72 - 74

مقاله ها

پیوند ها

بازدید ها : 284,301
نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی | موزیک آکادمی