http://www.stringmusicacademy.ir/

اخبار

کارگاه شناخت موسیقی ایرانی

آهنگساز و نوازندۀ تار.
فارغ التحصیل از کنسرواتوار Giuseppe Verdi میلان ایتالیا در رشتۀ آهنگسازی تحت نظر Mario Garuti و با بهره گیری از اساتیدی چون Alessandro Solbiati, Alessandro Melchiorre, ... و با شرکت و استفاده از مَستر کلاسهای استادانی مانند Claudio Ambrosini, Marco Stroppa, Frédéric Durieux, ...
از سایر اساتید تأثیر گذار وی می توان به فرشید سمندری دکترای آهنگسازی از دانشگاه UBC کانادا و همچنین مهران روحانی فارغ التحصیل کالج سلطنتی موسیقی لندن (RCM) اشاره کرد.
سعید نوازندگی تار را نزد استادانی چون فریبرز عزیزی، بهروز همتی و صهبا مطلبی آموخت و از کلاس درس استاد محمدرضا لطفی نیز بهره برد. او همچنین در مستر کلاسهای استاد حسین علیزاده نیز شرکت کرده است.
از موفقیتهای سعید در آهنگسازی می توان به دریافت نشان شایستگی از دو جشنوارۀ بین المللی آهنگسازی Fondazione Valentino Bucchi و Associazione Maurice Ravel برای کوینتت او Primo Quintetto اشاره کرد. همین طور قطعۀ وی به نام Fantasy in Segah برای گیتار در سال 2015 در همایش il progetto “SIAE – Classici di Oggi” در ایتالیا انتخاب و اجرا شد. از سایر فعالیتهای او می توان به ساخت و اجرای قطعۀ The Songs of the RoseGarden: Song 1 )اولین قطعه از مجموعۀ آوازهای گلستان( با الهام از داستانهای گلستان سعدی به سفارش Teatro la Fenice برای سومین دورۀ جشنوارۀ Maratona Contemporanea در ونیز اشاره نمود. همچنین قطعه الکترو آکوستیک او به نام EffecTar در فوریۀ 2016 در برنامۀ تخصصی موسیقی به مناسبت روز جهانی رادیو از شبکۀ رادیویی Radio3 ایتالیا پخش شد.
سعید در جشنوارۀ تار نوازان بزرگداشت استاد حسین علیزاده در سال 1382 به عنوان نوازندۀ برگزیده انتخاب گردید. او همچنیندر در سایر جشنواره ها از جمله فجر به اجرای برنامه پرداخته است. وی به عنوان تکنواز و یا به همراهی گروه های موسیقی در شهرهای مختلف ایران و سایر کشورهای جهان  نیز به روی صحنه رفته است.


ورود به سیستم

نام کاربری :
کلمه عبور :

اطلاعات تماس

آدرس آموزشگاه موسیقی سازینه کرج، اراضی انصاری، حدفاصل میدان امام خمینی و میدان والفجر، ساختمان سپهر، طبقه 2، واحد 4
تلفن آموزشگاه موسیقی سازینه 026 - 32 73 72 72 - 74

مقاله ها

پیوند ها

بازدید ها : 284,060
نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی | موزیک آکادمی